Wat zijn de verzendkosten?
Die nemen wij altijd op ons. Maakt niet uit voor welk bedrag je bestelt. Verzending is bij ons dus altijd gratis!
Wanneer kan ik mijn Zandlaken(s) verwachten?
Wij doen er samen met onze fulfilmentdienst alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen leveren wij 99% van de tijd binnen een dag:
Maandag-vrijdag voor 23:45 besteld, morgen in huis.
Bestel je in het weekend? Dan ontvang je jouw bestelling dinsdag.
Hou alsjeblieft wel rekening met mogelijke vertragingen door het coronavirus. Normaal gesproken zou zo'n vertraging hooguit 1-2 dagen moeten bedragen.
Er zijn voor de rest natuurlijk wel wat uitzonderingen. Die hebben we hieronder voor je even opgesomd. Lukt het ons niet om de volgende dag te bezorgen? Dan laten we je dit zeker weten. Zodra je een Zandlaken hebt besteld, kun je jouw bestelling volgen. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres.
Waarom duurt het soms iets langer?
• Als een kleur/maat-combinatie niet op voorraad is, duurt het langer. Dit vermelden wij altijd op de productpagina zelf.
• Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan één à twee dagen langer duren dan gemiddeld. Hieronder vertellen wij je meer over.
• Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
• Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
• Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren.
Bezorging op de Waddeneilanden?
Elke Waddeneiland heeft een eigen bezorgdienst. Eerst zal onze bezorger jouw bestelling overdragen aan de bezorgdienst van het Waddeneiland. Dit gebeurt altijd op die eerstvolgende dag. Pas daarna gaat de lokale bezorgdienst aan de slag met het bezorgen van jouw bestelling. Daardoor duurt het bij elkaar opgeteld zo'n één à twee dagen langer voordat jij jouw Zandlaken(s) ontvangt, vergeleken met de rest van Nederland.