Verzenden & Retourneren

Heen en terug. Maar hopelijk alleen heen.

Verzenden

Altijd gratis verzending

Service van de zaak! Het maakt niet uit voor welk bedrag je bestelt. Verzending is bij ons binnen Nederland en België altijd gratis.

Daarnaast gelden voor zakelijke klanten andere regelingen.

Snelle levering  

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen voor 23.45 uur leveren wij normaliter de volgende werkdag of in ieder geval binnen 3 werkdagen uit in Nederland. Voor internationale bestellingen kan dit tot 7 werkdagen duren. Bestel je in het weekend? Dan ontvang je jouw bestelling het snelst op dinsdag. UIteraard zijn de levertijden afhankelijk van de feestdagen en drukte van de veroerders.

Zodra je een Zandlaken hebt besteld, kun je jouw bestelling via track en trace volgen. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres.

Uitzonderingen op levertijden

• Als een kleur/maat-combinatie niet op voorraad is.
• Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont.
• Rondom de feestdagen.
• Rondom officiële feestdagen.
• Bij storingen.

Bezorging op de Waddeneilanden

Elke Waddeneiland heeft een eigen bezorgdienst. Eerst zal onze bezorger jouw bestelling overdragen aan de bezorgdienst van het Waddeneiland. Dit gebeurt altijd op die eerstvolgende dag. Pas daarna gaat de lokale bezorgdienst aan de slag met het bezorgen van jouw bestelling. Daardoor duurt het bij elkaar opgeteld zo'n één à twee dagen langer voordat jij jouw Zandlaken(s) ontvangt, vergeleken met de rest van Nederland.

Bestelling volgen

Je krijgt een Track & Trace-code per mail - zo weet je precies wanneer je pakket wordt geleverd. Deze Track & Trace-code ontvang je meestal een het einde van de dag - rond middernacht. Heb je geen mail met Track & Trace-code van ons ontvangen? Check dan even voor de zekerheid de spam-map van jouw e-mail.

De pakketdienst

De bezorging van jouw bestelling doen wij onder andere in samenwerking met fulfilmentdienst Montapacking, en jouw pakket zal bezorgd worden door PostNL. Dit geldt voor zowel Nederland als België.

Levertijden 

Maandag - vrijdag voor 23.45 besteld = morgen geleverd

Zaterdag of zondag besteld = dinsdag geleverd

Retourneren

Retourrecht

Je hebt wettelijk het recht om jouw bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.

Maak je gebruik van jouw retourrecht, dan krijg je van ons het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retourmelding teruggestort op jouw rekening.

In originel staat retourneren

Het laken dient in originele staat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Wij nemen direct de retourkosten op ons als je binnen de wettelijke 14 dagen herroepingsrecht hebt gehandeld of indien je een beroep doet op de gestelde garantie voorwaarden.

Let op deze Retour voorwaarden

 

  1. Stuur het ingevulde retourformulier mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet, of vertraagd, in behandeling nemen.
  2. Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde laken in originele staat (plastic en doos intact) en voorzien van labels geretourneerd worden.
  3. Het laken mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
  4. Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace-code. Bewaar ook het verzendbewijs dat je krijgt bij het pakketpunt.

Zo retourneer je het Zandlaken

 

  1. Download hier ons retourformulier, print 'm, vul 'm volledig in en stop deze in het pakket.
  2. Meld je retour hier aan. Vul je e-mailadres (die je hebt gebruikt tijdens het bestellen) en bestelnummer in en wij nemen de retourkosten op ons. Print het etiket, plak deze op je pakket en geef het af bij één van de aanbevolen parcel shops.
  3. Als je het retourpakket bij een parcel shop hebt afgegeven, krijg je hier een bewijs van. Bewaar dit bewijs van verzending goed. Mocht het pakket om een of andere reden niet bij ons aankomen, kun je altijd aantonen dat het pakket wél verzonden is.
  4. Je krijgt van ons, na ontvangst en goedkeuring van jouw retourzending, het aankoopbedrag terug inclusief de gemaakte retourkosten.

Retour adres

Het retouradres wat je dient te gbruiken is:

Zandlaken - Retour
Broekdijk 3 5674 SJ Nuenen
Nederland

Retour status melding

Op het moment dat we jouw retour ontvangen hebben, ontvang je van ons een e-mail.

Overig

Wij doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze lakens te waarborgen. En omdat we daar dag en nacht mee bezig zijn, durven we ook de volle verantwoordelijkheid te nemen wanneer de kwaliteit onvoldoende is. Als een laken aan ons geretourneerd is, gaat ons beoordelingsteam ermee aan de slag en hoor je binnen 5 werkdagen of je klacht gegrond is.

Heb je een nieuw/ander laken nodig? Of is er een andere reden dat je je bestelling nogmaals wenst te ontvangen? Dan kun je dit op het retourformulier vermelden. Wil je bijvoorbeeld 2 of meer lakens retourneren, en wil je er hier maar 1 voor terug, en het restbedrag terugbetaald krijgen; meld dit dan ook even extra in een bericht aan ons, of op het retourformulier zelf.

Op alle retouren zijn de lgemen voorwaarden van toepassing.